Binnen de filosofie van Wineport, dat alleen het beste goed genoeg is, kan onze serviceverlening natuurlijk niet achterblijven. Ons professionele team staat voor u klaar via e-mail en is tijdens kantooruren telefonisch te bereiken.
We proberen altijd binnen 24 uur te reageren op uw servicevraag. Onze service staat hoog aangeschreven, en dit proberen wij iedere dag te verbeteren. Heeft u dus klachten, vragen of suggesties, twijfel dan niet om ons dit te laten weten.
Voldoet een wijn niet aan uw verwachting?
Dan kunt u gebruik maken van onze proefgarantie. Uiteraard nemen wij uw bestelling ook retour als er onverhoopt een fout in de wijn zit. Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan onze klantenservice kenbaar te maken. Samen met u wordt een afspraak gemaakt om de wijn bij u thuis op te halen. De kosten hiervoor zijn uiteraard voor onze rekening. Met betrekking tot uw bestelling kunt u kiezen: of u ontvangt een vervangende wijn of wij storten het aankoopbedrag terug op uw rekening.